Connect with us

Kurateret

‘Reach and return’: The Financial Times is making its paywall leakier

Britiske Financial Times slår sprækker i sin betalingsmur for at nå ud til flere læsere. Det sker med en alternativ metode, der minder lidt om Zetlands.

Udgivet

den

'Reach and return': The Financial Times is making its paywall leakier
VÆRD AT LÆSE FORDI

Mediernes betalingsmure skaber et dilemma mellem de publicistiske og kommercielle ønske om at nå ud til flest mulige og ønsket om at ramme de rigtige og at tjene penge.

HANDLER OM

Britiske Financial Times slår sprækker i sin betalingsmur for at nå ud til flere læsere. Det sker med en alternativ metode, der kan minde lidt om Zetlands plan om at lade porten i betalingsmuren være åben, hvis man kommer via sociale medier. Hos Financial Times er hullet i muren dog knap så radikalt, som hos Zetland, der i øvrigt lancerer i næste uge.

Hvis du vil læse om Zetlands meget specielle betalingsmur, har du chancen her

LÆS DEN HER

Digiday

Læs også