Connect with us

Her ser Danmarks bedste mediefolk dit ledige job

Hvis dit ledige job skal ses af de helt rigtige kandidater – også dem der allerede har et godt job – kan Medietrends fleksible jobpakker hjælpe:

 12
Din annonce fremhæves med stort opslag på Joblisten.dk. Kun overskrift og logo.✔️✔️
Din annonce vises i sin fulde længde.✔️✔️
Din annonce vises på Medietrends forside ✔️✔️
Din annonce vises på alle Medietrends artikelsider ✔️✔️
Din annonce vises på Medietrends Messenger-chatbot ✔️✔️
Jobbet annonceres i Medietrends ugentlige nyhedsmail til 1.900 frontløbere i mediebranchen. ✔️✔️
Medietrends giver din annonce et målrettet boost på Facebook ✔️
Pris (eks. moms)2.5003.000
  • Medietrends.dk besøges hver måned af cirka 8.000 af Danmarks mest ambitiøse og engagerede medie- og kommunikationsprofessionelle.
  • Medietrends ugentlige nyhedsmail sendes direkte til +1900 medie- og kommunikationsfolk.
  • Hvis du vælger pakke 2, kan du forvente at jobopslaget får 10.000 – 20.000 målrettede visninger via Facebook.
  • Dit jobopslag publiceres i sin helhed på Medietrends.dk og kan indeholde tekst, logo, billede, video og lyd.
Klippekort

Klippekort med 10 jobopslag giver 10% rabat på hvert opslag.
Gyldigt i fem år fra første indrykning.

Yderligere information på 23 38 42 10

Send tekst, logo og billede til joblisten@medietrends.dk

Se Joblisten her

DR, Jack @Jones, Berlingske, Kristeligt Dagblad, SDU, 3F, Avisen.dk, Bestseller, Coop, Danske Medier, FOA, Folkekirkens Nødhjælp, Mandag Morgen, A4 Medier, Lederne, Science Report, Radio 24Syv, Sein, SL, TV Syd, TV2 Fyn, TV2 Nord, TV2 Østjylland og Grouleff Kommunikation er blandt de seneste, der har brugt Joblistens udvidede jobpakker til at rekruttere nye medarbejdere.

Derfor kan Medietrends hjælpe i din jobjagt

? Medietrends.dk giver særlig adgang til medie- og kommunikationsbranchens frontløbere.

? Medietrends.dk er toneangivende forum for ambitiøse og udviklingsinteresserede mennesker fra medie- og kommunikationsbranchen.

? Medietrends.dk har Danmarks ubetinget bedst kvalificerede læsere, som tæller alt fra nyuddannede til fremadstormende mellemledere og et stort antal mediechefer.

? Medietrends læsere er kompetente mennesker, der brændende interesserer sig for deres fag og investerer tid på at holde sig inspireret og opdateret.

? Medietrends platforme besøges af titusinder af Danmarks bedste medie- og kommunikationsfolk.

Nye job

Brief

Google tjener 31 mia. kr på mediene. Det anslår News Media Alliance i en analyse, som dårligt nåede at blive publiceret, før den blev kritiseret af blandt andet Google og faktisk også flere medier. Mens Google kalder regnestykket noget, der kunne være på bagsiden af en kuvert, betegner fx Slate det som ”flimsy” – News Media Alliance.

Mikrobetalingspioner stopper mikrobetaling. Den hollandske nyhedsaggregator Blendle, der har været kendt for at sælge artikler i løsvægt indstiller styksalget. Fremover vil de i stedet satse 100% på deres Spotify for news-model, hvor kunderne betaler et abonnement på 9,99 euro om måneden og så får fri adgang til en lang række artikler fra udvalgte betalingsmedier – NiemanLab

Google opdatering halverer Daily Mails søgetrafik. Den 3. juni gennemførte Google en ordinær opdatering af deres søgealgoritme, og det har foreløbigt kostet dyrt hos Daily Mail, der oplever en halvering af deres søgetrafik. Medietrends har forhørt sig hos flere danske medier, men ingen har oplevet det samme – Pressgazette

Bliv klogere på Facebooks globale valuta i næste uge. Det har kimen til en altomfattende disruption af den digitale verden og en hel del mere, når Facebook lancerer en global kryptovaluta. Hidtil har det været ventet, at det først sker i 2020, men nu står det klart, at Facebook allerede i næste uge vil løfte sløret for deres planer for den kommende valuta kaldet Libra – Techcrunch

Hvad betyder Libra for medierne? Umuligt at svare på. Men ædruelige mennesker spekulerer på, at det kan sætte gang i indholdssalg på Facebook og måske/måske ikke kan det kickstarte mikrobetaling af journalistik – Medietrends