Connect with us

Data

#DKMEDIER – årets fire første måneder

1412 personer blandede sig i mediedebatten. Her kan du se, hvem der var mest aktiv, fik mest opmærksomhed og måske finde dig selv

Udgivet

den

En stor del af den danske mediedebat starter og slutter på Twitter under hashtagget #dkmedier.

Medietrends kortlægger regelmæssigt aktiviteten på #dkmedier og nu er regnskabet for årets fire første måneder gjort op.

Ialt har 1.412 personer (evt nogle få bots) skrevet ialt 19.292 tweets. Det svarer til 161 modertweets om dagen. Hertil kommer et ukendt antal kommentarer.

Ialt har de mange tweets fået 207.533 likes og 35.487 retweets.

I gennemsnit får et tweet med hashtag #dkmedier 10,7 likes og 1,8 retweets. Som listen viser, er der dog meget stor forskel på fordelingen.

Brug søgefunktionen til at finde dig selv eller sorter de enkelte kolonner og se, hvem der får størst opmærksomhed.

Data er udtrukket ved hjælp af CrowdTangle.

Se også: De ti tweets, der fik mest opmærksomhed på #dkmedier i årets fire første måneder

Se også:  #dkmedier 2018

CrowdTangle tracker over 900.000 Twitterprofiler. Alligevel kan det godt være, at du kan finde enkelte huller i denne opgørelse. Hvis du mener, du eller andre burde være med, så skriv til jan@medietrends.dk

Læs også