Original
Giver Instant Articles flere interaktioner til danske medier?
På overfladen ligner danske mediers brug af Facebooks Instant Articles en kæmpe succes. Et medie får 700 procent flere delinger af artiklerne, et andet modtager over 200 procent flere likes og kommentarer og kun et medie oplever, at interaktionerne fra brugerne er gået den forkerte vej, efter de begyndte at udkomme direkte på Facebooks platform med Instant Articles.
-
4 minutter med X
Fire minutter med Lucia Odoom
-
4 minutter med X
Fire minutter med Isabella Alonso de Vera Hindkjær
-
Medietrends nyhedsbreve
Jeg er blevet Sermitsiaq-abonnent
-
4 minutter med X
Fire minutter med Liv Latricia Habel
-
Medietrends nyhedsbreve
Der er en elefant i skabet 🐘
-
Nyt job
Københavns Universitet søger presse- og kommunikationsrådgiver med fokus på det sundhedsvidenskabelige område
-
4 minutter med X
Fire minutter med Nasra Jama
-
Medietrends nyhedsbreve
Befri mig for Befrielsesdagen i dansk journalistik
-
4 minutter med X
Fire minutter med Nola Grace Gaardmand Barsøe
-
4 minutter med X
Fire minutter med Anne Albrechtsen
-
Medietrends nyhedsbreve
Kristeligt Dagblad søger ny kulturredaktør
-
Medietrends nyhedsbreve
Hvis du alligevel lyder som en robot..
-
Medietrends nyhedsbreve
Er du slave af gode eller dårlige data?
-
Medietrends nyhedsbreve
Hvad kan du, som AI ikke kan?
-
Nyt job
tvSyd søger en digital video-specialist
-
Nyt job
Danske Regioner søger teamleder for Digital Kommunikation og Kampagne