Original
Dialog? Det har vi ikke tid til i jagten på kliks
Medierne går glip af væsentlig, vedkommende og nærværende journalistik fordi de ikke tager sig tid til at lytte til brugerne.
- 
																	
										
																			4 minutter med XFire minutter med Mette Mayli Albæk
 - 
																	
										
																			4 minutter med XFire minutter med Divya Das
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveTrekantsdramaet, vi alle er en del af
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
 - 
																	
										
																			Nyt jobKøbenhavns Universitet søger kommunikationskonsulent (pressemedarbejder)
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
 - 
																	
										
																			4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
 - 
																	
										
																			4 minutter med XFire minutter med David Højmark
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
 - 
																	
										
																			4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
 - 
																	
										
																			4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen
 - 
																	
										
																			Medietrends nyhedsbreveAI med mennesker i begge ender
 

																								
												
												
											
																	
																															
									
																	
									
																	
									
																	