Connect with us

Medietendenser

Medietrends 2022: 10 tendenser, der vil præge medierne i år

Download årets whitepaper med de tendenser, der kommer til at sætte dagsorden for medierne i 2022

Udgivet

den

Medietrends 2022: 10 tendenser, der vil præge medierne i år

Mere lyd, flere nyhedsbreve, ompakning af journalistikken, brede medier slices, syntetisk indhold, højere priser, jagt på flere økonomiske ben, kortere historier, mere personalisering og cookiepocalypse udskydes i et års tid.

Sådan lyder den hæsblæsende opsummering af Medietrends forudsigelser for næste år.

Det er sjette år i træk, at Medietrends udgiver en tendensrapport ved årsskiftet. I år er den på 28 sider og indeholder 10 tendenser + 7 løse.

Hvis du tilmelder dig Medietrends ugentlige nyhedsbrev, får du tilsendt en printvenlig pdf på 13 sider med det samme. Den har samme indhold, som det trykte hæfte på 28 sider.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her.

Medlemmer af Medietrends får automatisk tilsendt det trykte hæfte og det gælder også nye medlemmer. Du kan blive medlem af Medietrends for 25 kroner om måneden. På den måde støtter du Medietrends arbejde og modtager årets forudsigelser i postkassen.

Bliv medlem for 25 kroner månedligt.

Danske Medier og Dansk Journalistforbund har støttet udgivelsen. (Men har naturligvis ikke haft nogen indflydelse på indholdet)

Læs også