Connect with us

Data

Top 50: Virallisten september 2019

Efter at have dykket i nogle måneder er TV2.dk tilbage på førstepladsen som landets mest virale medie

Udgivet

den

Mediernes mest virale artikler i 2019

September var en måned uden virale superhits med flere end 40.000 delinger, likes og kommentarer.

Det viser Medietrends virale barometer, der hver måned måler, hvilke danske medier, der skaber størst engagement på tværs af Facebook, Twitter, Linkedin og Pinterest.

Opgørelsen foretages med data, der leveres af Storyboard.news

Kigger man mediernes samlede bedrifter på de sociale medier i september er der blevet skiftet fem medier ud af top 50 i forhold til juli måned.

Ligeledes er tv2.dk tilbage på første pladsen efter har været distanceret af blandt andet dr.dk i de seneste måneder

Ud ryger:

  • billedbladet.dk
  • helsingordagblad.dk
  • landbrugsavisen.dk
  • seoghoer.dk
  • nostalgi.billedbladet.dk 

Ind kommer:

  • folketidende.dk
  • borsen.dk
  • migogodense.dk
  • mmm.dk
  • madensverden.dk

Sidstnævnte, madensverden.dk, er dog kun på listen fordi de ifølge Storyboard har genpubliceret artikler i september, men er blevet noteret for samtlige interaktioner, artiklerne har modtaget siden de blev udgivet første gang.

Se Virallisten for andre måneder

Læs også