Connect with us

Kurateret

Klods-Hans regerer på nettet

Relevansøkonomien hersker på nettet. Kun virksomheder, der gør sig fortjent overlever. Gælder også medier, der drømmer om succes på nettet.

Udgivet

den

Klods-Hans regerer på nettet
VÆRD AT LÆSE FORDI

Anders Emil Møller leverer her opskriften på, hvordan man får succes på nettet. En virkelighed, som er kvælende udfordrende for mange medier, men som er nødvendig at mestre for at få succes.

HANDLER OM

Lav søg og erstat på alle ord som “virksomheder”, “man” og “forretning” og sæt “medier” ind i stedet. Så får du en klar analyse af de udfordringer, som medierne står i.

Engang ejede medierne deres egne kanaler og kunne skubbe indholdet ud til brugerne, som det passede dem. I dag er situation omvendt. Brugerne kan vælge og vrage mellem indhold og trækker selv det bedste indhold frem – aldrig det næstbedste.

Derfor skal medierne gøre sig fortjent til succes. Og det sker kun ved at mestre det som Anders Emil Møller kalder relevansøkonomien.

Når du har læs klummen, kan det være, at du er interesseret i at læse, hvorfor det nye sort i mediebranchen er produktudvikling.

LÆS HER

Politiken

Læs også