Kurateret
Intet er gratis. Heller ikke Facebook
I mediebranchen betragter vi ofte Facebook som PostDanmark. Men det er helt forkert mener Pia Lauritzen i denne kronik. Facebook er det modsatte, for her veksles vores tid til penge, hvorimod vi hos PostDanmark veksler penge for at spare tid på selv at cykle ud med posten.
Jeg kan så tilføje – for egen regning og tid – at Facebook også selv vælger, hvem de deler post ud til. Det ser vi trods alt kun sjældent med PostDanmark.
-
Kommentar
Blog: Betalingsvægge og sociale medier er en giftig cocktail
-
Original
Er Clubhouse det nye Twitter for journalister?
-
Original
Krigen er brudt ud i indbakken
-
Original
Dit ansigt afslører dit politiske standpunkt
-
Original
Guide: Sådan får du overblik over nyhedsstrømmen med RSS
-
Original
Den perfekte afsked med en abonnent
-
Kurateret
Malte Jørstad er ny journalistisk fellow på SDU
-
Nyt job
Mediehuset Herning Folkeblad søger Videbæk-redaktør – som brænder for lokaljournalistikken og lokalområdet