Connect with us

Medietrends nyhedsbreve

Få Medietrends otte bud på 2020 👀

• Superfans i centrum
• Nyhedsbreve nærmer sig indbakke-træthed
• De gode regelmæssige vaner
• Skræddersyet nyhedsmix/personalisering
• Robotartikler og robotvideo kan tænde etisk debat
• Et virvar af indtægtskilder
• Omstilling kræver alle mand på dækket
• Betalingsvægge kan udfordre sammenhængskraft
• +11 ekstra tendenser

Udgivet

den

Be human – it’s smart business

Velkommen til Medietrends nyhedsarkiv. Hvis du ønsker at få friske nyhedsbreve kan du gratis tilmelde dig det ugentlige nyhedsbrev ved at klikke HER

2020 nærmer sig

Og det betyder som altid på denne tid af året, at jeg sætter det lange lys på og forsøger at skabe overblik over, hvad der er i vente.

Jeg tror ikke, at 2020 for alvor bliver domineret af nye dimser og features. Derimod tror jeg på en masse sund omtanke og efterrationalisering ovenpå et årti med rasende udvikling.

Det uddyber jeg i otte bud på tendenser, der præger medierne næste år.

Det er kun dig og de andre modtagere af nyhedsbrevet, som får whitepaperet. Men du er selvfølgelig meget velkommen til at dele det med dine venner og kolleger.

Jeg skylder en stor tak til Dansk Journalistforbund, Danske Medier og DMJX, som har valgt at støtte udgivelsen.

Det betyder, at jeg snart kan følge op med en trykt udgave i et mindre oplag. Medietrends på papir 📰

Men her og nu er der en god gammeldags pdf til dig, når du klikker på billedet nedenfor 👇

God læselyst

Jan

PS: I dette nyhedsbrev er der kun spådomme for 2020. I næste uge vender jeg tilbage med det gode, gamle nyhedsbrev.

Klik her og få de otte bud for 2020

Medietrends otte bud på 2020

Læs hvad du kan forvente af 2020

1. Superfans i centrum

2. Nyhedsbreve nærmer sig indbakke-træthed

3. De gode regelmæssige vaner

4. Skræddersyet nyhedsmix/personalisering

5. Robotartikler og robotvideo kan tænde etisk debat

6. Et virvar af indtægtskilder

7. Omstilling kræver alle mand på dækket

8. Betalingsvægge kan udfordre sammenhængskraft

+11 ekstra tendenser.

Læs Medietrends otte bud

Tak for at du læste med hele vejen

Skriv til mig med ideer og feedback.

Læs også