Kurateret
“Innholdsprodusent”? -Glem det!
Det vigtigste spørgsmål i 2016 er om medier er medier eller indholdsproducenter. Det er ikke filosofi – det er DNA.
Et mediehus er lige så meget en indholdsproducent, som en guldsmed er en råstofsælger, skriver norske Morten Holst. Og det er ikke en ligegyldig strid om ord. For med lancering af fx Facebook Instant Articles og Google AMP vil mere og mere journalistisk indhold (der var den der igen) blive distribueret på platforme, som ikke er mediernes. Og hvad er medierne så? Medier eller indholdsproducenter?
-
Medietendenser
9 tendenser, der vil præge medierne i 2025
-
4 minutter med X
Fire minutter med DJ Brevet
-
4 minutter med X
Fire minutter med Sara Bovin
-
Medietrends nyhedsbreve
Et skridt nærmere infocalypse
-
Medietrends nyhedsbreve
10 gode grunde for at give medieabonnementer i julegave
-
4 minutter med X
Fire minutter med Lotte Folke Kaarsholm
-
4 minutter med X
Fire minutter med Khaterah Parwani
-
Nyt job
Engageret markedsførings- og kommunikationskonsulent med stærke digitale evner søges
-
Nyt job
Kommunikationschef til Danmarks Domstole
-
Medietrends nyhedsbreve
Kun hver fjerde undgår danske medier
-
4 minutter med X
Fire minutter med Ikran Abdiaziz Mohamed
-
Medietrends nyhedsbreve
Er det medierne eller mediebrugerne, den er gal med?
-
Medietrends nyhedsbreve
Fyr chefen!
-
4 minutter med X
Fire minutter med Fadumo Abdalla
-
Medietrends nyhedsbreve
3 svære spørgsmål, vi skal kunne svare på