4 minutter med X
Fire minutter med Divya Das
“Vi skal passe ekstra godt på den menneskelige dimension i de daglige nyhedsfortællinger. Nyheder har det – i hvert fald hos mig – med at bundfælde sig bedre med en menneskelig faktor. I vores konstante jagt på at være hurtigst, kan det ofte være nemt at gribe efter kommentaren eller analysen. Så vi gør os klogt i at minde os selv om, hvor central en del af journalistikken mennesket er.”
-
4 minutter med XFire minutter med Mette Mayli Albæk
-
Medietrends nyhedsbreveTrekantsdramaet, vi alle er en del af
-
Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
-
Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
-
Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
-
4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
-
Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
-
Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
-
4 minutter med XFire minutter med David Højmark
-
Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
-
4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
-
4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen
-
Medietrends nyhedsbreveAI med mennesker i begge ender
-
4 minutter med XFire minutter med Stine Bjerre Mortensen

