Connect with us

Medietrends nyhedsbreve

Nedsat intropris på Signup – netværk for nyhedsbreve – udløber i denne uge

Udgivet

den

Store medier gambler med human in the loop

Velkommen til Medietrends nyhedsarkiv. Hvis du ønsker at få friske nyhedsbreve kan du gratis tilmelde dig det ugentlige nyhedsbrev ved at klikke HER

Det nye netværk for nyhedsbreve, Signup, er nu skudt i gang og det første nyhedsbrev blev sendt afsted i går.

Til og med fredag har du stadig mulighed for at komme med til særligt nedsat Early Bird-pris på 1.000,- for et år.

Derefter stiger prisen til normale 1.500 for et år.

(hvis din arbejdsplads har brug for flere end 5 abonnementer, er der mulighed for en god pris)

Signup er for alle der arbejder med nyhedsbreve. Ambitionen er at inspirere, komme med tips og hands on rådgivning og gøre alle bedre til arbejdet med nyhedsbreve.

Du får et månedligt nyhedsbrev med høj faglig kvalitet og fem årlige online masterclasses, hvor du bliver klogere på de udfordringer, som os, der sender nyhedsbreve, oftest bakser med.

Hvis du ikke arbejder med nyhedsbreve, må du undskylde forstyrrelsen. Men du kan overveje om du kender nogen, der kunne have glæde af Signup.

Bedste hilsner

Jan


Se årets masterclasses i Signup:

Undgå spamfilteret og få bedre åbningsrater.

Masterclass med David McNally fra Ubivox. Ud over at komme med værdifulde tips til at undgå spamfilteret, vil David også adressere tekniske myter og facts. 12. maj klokken 15.

——

Det perfekte emnefelt.

Indspark og erfaringer fra Søren Ipland, Føljeton, Astrid Maria Bigoni, Nerdy by Nature samt endnu en erfaren nyhedsbrevsredaktør +Jan Birkemose, Medietrends. 23. juni

——

Når læserne skaber vækst.

Mange store amerikanske nyhedsbreve vokser med hjælp fra læserne. Joseph Lichterman fra The Lenfest Institute i USA giver os overblik over de mest interessante cases. Tav Klitgaard fra Zetland fortæller om deres erfaringer med at gøre læserne til ambassadører, og sammen tager vi snakken om potentialet for alle os andre. 22. september.

——

Nyhedsbreve og moderne kommunikation

Nyhedsbreve spiller en stigende og ofte afgørende rolle i moderne kommunikation, også som motor til værdifuld thought leadership. Kommunikationsrådgiver Astrid Haug deler sine erfaringer og tips. 27. oktober.

——

Tone-of-voice – personlig uden at være privat. 

Kristoffer Dahy Ernst fra Euroman fortæller, hvordan han har udviklet sit personlige nyhedsbrev Morgenpost. November

——

Nyhedsbrevstendenser lige nu.

Overblik og indblik i de tendenser, der rører sig lige nu/Jan Birkemose. Januar 2022

——

Når du er tilmeldt, får du selvfølgelig adgang til aprils nyhedsbrev.

Tilmeld dig før den 1. maj og blive medlem for 1.000 kroner for et år

Læs også