Kurateret
“Innholdsprodusent”? -Glem det!
Det vigtigste spørgsmål i 2016 er om medier er medier eller indholdsproducenter. Det er ikke filosofi – det er DNA.
Et mediehus er lige så meget en indholdsproducent, som en guldsmed er en råstofsælger, skriver norske Morten Holst. Og det er ikke en ligegyldig strid om ord. For med lancering af fx Facebook Instant Articles og Google AMP vil mere og mere journalistisk indhold (der var den der igen) blive distribueret på platforme, som ikke er mediernes. Og hvad er medierne så? Medier eller indholdsproducenter?
-
4 minutter med XFire minutter med Divya Das
-
Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
-
Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
-
Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
-
4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
-
Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
-
Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
-
4 minutter med XFire minutter med David Højmark
-
Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
-
4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
-
4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen
-
Medietrends nyhedsbreveAI med mennesker i begge ender
-
4 minutter med XFire minutter med Stine Bjerre Mortensen
-
KurateretNyt netmedie for mental sundhed og sygdom søger journalist med en stærk faglighed
-
4 minutter med XFire minutter med Rikke Dal Støttrup
-
Medietrends nyhedsbreveHappy hour for dagens nyheder

