Kurateret
Fire ud af ti aner ikke hvilke medier de læser på de sociale medier
Mediernes brand er ikke en bitcoin værd, hvis læserne ikke opdager om de klikker på Politiken eller Berlingske. Til gengæld er indholdet i centrum.
-
4 minutter med XFire minutter med Divya Das
-
Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
-
Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
-
Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
-
4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
-
Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
-
Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
-
4 minutter med XFire minutter med David Højmark
-
Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
-
4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
-
4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen
-
Medietrends nyhedsbreveAI med mennesker i begge ender
-
4 minutter med XFire minutter med Stine Bjerre Mortensen
-
KurateretNyt netmedie for mental sundhed og sygdom søger journalist med en stærk faglighed
-
4 minutter med XFire minutter med Rikke Dal Støttrup
-
Medietrends nyhedsbreveHappy hour for dagens nyheder

