Data
I starten var Radio 24Syv markant dårligere på Facebook end Loud og Radio 4
Først efter fire år fik Radio 24Syv for alvor succes på Facebook. I de første levemåneder var de nærmest usynlige i forhold til Radio 4 og Radio Loud
-
4 minutter med XFire minutter med Divya Das
-
Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
-
Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
-
Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
-
4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
-
Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
-
Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
-
4 minutter med XFire minutter med David Højmark
-
Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
-
4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
-
4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen
-
Medietrends nyhedsbreveAI med mennesker i begge ender
-
4 minutter med XFire minutter med Stine Bjerre Mortensen
-
KurateretNyt netmedie for mental sundhed og sygdom søger journalist med en stærk faglighed
-
4 minutter med XFire minutter med Rikke Dal Støttrup
-
Medietrends nyhedsbreveHappy hour for dagens nyheder


