Original
Dialog? Det har vi ikke tid til i jagten på kliks
Medierne går glip af væsentlig, vedkommende og nærværende journalistik fordi de ikke tager sig tid til at lytte til brugerne.
-
4 minutter med XFire minutter med Lea Wind-Friis
-
4 minutter med XFire minutter med Mette Mayli Albæk
-
4 minutter med XFire minutter med Divya Das
-
Medietrends nyhedsbreveSmåt er godt – stort er lort
-
Medietrends nyhedsbreveTrekantsdramaet, vi alle er en del af
-
Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
-
Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
-
Nyt jobKøbenhavns Universitet søger kommunikationskonsulent (pressemedarbejder)
-
Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
-
4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
-
Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
-
Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
-
4 minutter med XFire minutter med David Højmark
-
Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
-
4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
-
4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen

