4 minutter med X
Fire minutter med Rikke Dal Støttrup
“Vi skylder os vores brugere at være ægte nysgerrige. Vi skal ikke vinkle så hårdt, at nuancerne forsvinder eller interviewe uden at ville lytte. En journalist, der har det vildt over sin egen evne til at trække bukserne ned på interview-offeret er i mine øjne gammeldags.”
-
4 minutter med XFire minutter med Divya Das
-
Medietrends nyhedsbreveAI kan blive nøglen til mikrobetaling
-
Medietrends nyhedsbreveNår algoritmen holder hånden over Israel
-
Medietrends nyhedsbreveDu kender clickbait – nu kommer chatbait
-
4 minutter med XFire minutter med Cecilie Hänsch Emanuel
-
Medietrends nyhedsbreveHvor mange Big Mac koster en nyhed?
-
Medietrends nyhedsbreveHvad 213 læsere fortalte mig
-
4 minutter med XFire minutter med David Højmark
-
Medietrends nyhedsbreveFlere konsekvenser af ny mediealliance
-
4 minutter med XFire minutter med Susanne Jølck
-
4 minutter med XFire minutter med Laura Højris From Petersen
-
Medietrends nyhedsbreveAI med mennesker i begge ender
-
4 minutter med XFire minutter med Stine Bjerre Mortensen
-
KurateretNyt netmedie for mental sundhed og sygdom søger journalist med en stærk faglighed
-
Medietrends nyhedsbreveHappy hour for dagens nyheder
-
Medietrends nyhedsbreveFakta eller fornemmelser: Et wakeupcall til medierne

