Vinderne af Folkemødet på de sociale medier

Folkemødet er slut og som sædvanlig har en del af Allingelivet foregået på de sociale medier.
Her de opslag, der har fået flest interaktioner på henholdsvis Facebook, Instagram og Twitter.

Interaktioner er summen af likes, delinger og kommentarer.

Opgørelsen er foretaget ved hjælp af CrowdTangle og viser det totale antal interaktioner til opslag om Folkemødet, der er publiceret de seneste 30 dage. Opgørelsen viste oprindeligt kun den aktivitet, der skete mens Folkemødet var åbent, men er fra i dag den 18. juni blevet udvidet til at strække sig fra 18. maj til 18. juni.

Det betyder at nogle opslag fra den oprindelige opgørelse er røget ud og andre er kommet ind. Dette skulle give et mere fyldestgørende billede af den sociale dagsorden for Folkemødet 2018.

Tal for interaktioner ved de enkelte post bliver automatisk opdateret. Men rækkefølgen er som den var den 18. juni klokken 18. (lidt i…)

Facebook

Post by DR2.

Instagram

Barsel, Bornholm og baby🌞 #folkemøde #fmdk

Et opslag delt af Johanne Schmidt-Nielsen (@johanneschmidtnielsen) den


Twitter

Foto: Joshua Tree Photography