På de sociale medier bruger vi næsten bevidstløst billeder som punktum efter vores opdateringer. Før var foto mindemarkører over vores liv. Nu er de reduceret til...
Hvis medier har flere indtægtskilder mister de fokus og risikerer, at det, der er godt for det ene forretningsmål, er dårligt for det andet mål.
Medier bør lade sig inspirere af den amerikanske Dollar Shave Club, som for en dollar om måneden sender dig alle de barberblade, du har brug for....
Toneangivende professor advarer medier mod at kæmpe imod Facebook, Google og distribueret indhold. Medierne skal være, hvor brugerne er, siger han.
Læserne tjekker deres mobil 100 gange om dagen - men ikke efter nyheder. Derfor vil The Times og Sunday Times nu stoppe med at udkomme konstant...
Internettet er ved at flyde over med foto af mad, børn, katte og selfies. Det har fået den amerikanske grafiker Nicholas Felton til at udtænke en...
Public Service i 6 lande er kendetegnet ved faldende politisk og økonomisk opbakning og problemer med at følge med den hastige digitale udvikling. Men BBC og...
Alle snakker om produktudvikling - hos New York Times udvikler de, snakker og tjener penge. Kom med på besøg på niende etage hos udviklingsafdelingen Beta
Twitter har hidtil ikke fulgt god praksis overfor synshandicappede
Live streaming er spået til at være en af de helt store digitale revolutioner. Nu falder firstmoveren fra.
Blendle, ofte kaldet mediernes svar på iTunes, ser ud til at storme ind på det amerikanske mediemarked. 22.000 brugere er i kø til at signe up.
Boykottede Facebook i fire år - nu bringes alt på Instant Articles
Facebook ved alt om dig - nu kan du også vide alt om Facebook
New York Times og Buzzfeed skovler læsere ind med madvideoer. De korte Do It Yourself-videoer er så populære, at nye temaer som sundhed, bolig og film...
Når Metroexpress kaster sig ud Instant Articles, bliver det spændende at se om det presser konkurrenterne.