Connect with us

Nyhedsbrev

Få early bird på netværk for nyhedsbreve resten af livet

Kom med i et professionelt netværk for alle der arbejder med nyhedsbreve. 25 medlemskaber udbydes til særlig lav pris, som fastholdes, så længe du er medlem

Udgivet

den

Få early bird på netværk for nyhedsbreve resten af livet

I disse dage er det et år siden Medietrends lancerede Signup, som er et online netværk for alle, der arbejder med nyhedsbreve.

De fleste, der arbejder professionelt med nyhedsbreve, har ikke mulighed for at fordybe sig i opgaven 37 timer om ugen. Derfor er netværket den hjælpende ven, der sørger for at holde alle varme på nyheder og inspiration til nyhedsbrevsmetieren.

Medlemskabet giver invitationer til mindst fem årlige online masterclasses med oplæg fra de bedste i nyhedsbrevsverden og hver måned modtager du et nyhedsbrev om nyhedsbreve.

Lige nu kan du se frem til:

  • Maj: Sådan skriver du nyhedsbreve som en copywriter. Simon Kragh Linde, selvstændig copywriter.
  • August: Courses er nyhedsbrevenes kreative brug af arkivstof. Genialt til at indfange nye abonnenter. Cory Schouten, chefredaktør Crains’ Business of New York. Tidligere redaktør for nye formater på Wall Street Journal.
  • Oktober: Skriv og udnyt briefs som Axios og Mandag Morgen. Chefredaktør Tanja Nyrup Madsen.
  • December: Christiane Vejlø fra Elektronista deler ud af sine erfaringer fra hendes arbejde med sit personlige nyhedsbrev.   

For et år siden fik de første medlemmer early bird-rabat for at netværket kunne komme hurtigt i gang og nu gentager vi i begrænset omfang rabatten ved at tilbyde 25 medlemskaber til nedsat pris.

Du kan derfor blive medlem for 1.000 kroner + moms ved at benytte dette link. Normalpris er 1.500 kr + moms.

Tilbuddet gælder kun for de 25 første. Til gengæld er prisen permanent og fastfryses på 1.000 kr. når medlemskabet fornyes automatisk efter et år.

Du kan læse mere om netværket på linket her. Men hvis du skal være blandt de 25, der får den særlige rabat, skal du tilmelde dig via dette link.

Så snart du er medlem får du adgang til tidligere nyhedsbreve og masterclasses.

I arkivet ligger der allerede nu temanyhedsbreve om:

  • Interaktion med læserne
  • Boom i lokale nyhedsbreve
  • Hvordan du håndterer Apples mord på åbningsraterne
  • Seks måder at få flere tilmeldinger
  • Brug fornavne i nyhedsbreve
  • Sådan tryktester du dit nyhedsbrev
  • Popup-nyhedsbreve
  • Brug de bedste call to action-knapper
  • Ultra kortfattede nyhedsbreve vinder frem
  • Kunsten af skabe den mest effektive signup-boks
  • Undgå at miste tilmeldinger på målstregen

Er du mere til masterclasses, får du optagelser med:

  • Kristoffer Dahy Ernst om det personlige nyhedsbrev
  • Astrid Haug om nyhedsbreve som kommunikationsplatform.
  • Tav Klitgaard og Joseph Lichterman om superfans
  • David McNally om hvordan du undgår døden i spamfiltret.
  • Astrid Maria Bigoni, Søren Høgh Ipland, Simon Petry Hallenslev og Jan Birkemose om det perfekte emnefelt.
  • Filip Bisp og Nicki Pabst om designtrends og hvordan visuelle virkemidler understøtter nyhedsbrevets mål.

Læs også